====اشعار تنهایی==== .

 

یاد دارم هنوز

 

با تو حکایتی دگر را

 

وزمزمه های اشک آلود

 

به مقیاس قفسی که درآنم

 

 

 

یاد دارم دل را

 

که سربلند بود

 

و سینه را

 

که یارای حجم نفسش نبود

 

 

 

یاد دارم بی کسی را

 

و حس را

 

که او

 

هست و خواهد آمد

 

 

 

یاد دارم سیاوشانه ترین عاشقی را

 

و اندوه ماندن

 

که باید

 

به حرمت آب و آفتاب

 

 

 

یاد دارم هرچه نگاه بود

 

هرچه تپش بود

 

هرچه اشتیاق

 

دویدن

 

هراس

 

امید

 

و

 

نگاه آخرین را

 

در اولین روز آفتاب

 

 

 

یاد دارم بندر را

 

و لنجی که مرا برد به نهایت نفس

 

آرام

 

بی صدا

 

و رامین وار

 

گریستن

 

درشبانه های آغاز

 

 

 

همه

 

هرچه بود

 

و هست

 

و خواهد بود را

به یاد دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 631
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 631
بازدید ماه : 2375
بازدید کل : 49964
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت